Post på Facebook Post på Facebook  |  Post på Nettby Post på Nettby  |  Pålogging for aktører Pålogging for aktører  |  Annonsering Annonsering  |  Tips en venn Tips en venn  |  Om feelings.no Om feelings.no

Min sideForsidenTemaKursKatalog over aktørerAktiviteterForum
Forum forside
Foreslå ny kategori
Søk i forumet
Aktivitet siden siste besøk
Medlemmer
Tips venner om forumet

feelings.no - E-post liste

Kurs og utdanning - Kurs med Olav Moldestad -...

Du er her: Forum forside / Kurs og utdanning / Kurs med Olav Moldestad - Saml...

Kurs med Olav Moldestad - Samletråd

feelings.no

Skrevet
06.10.2009 - 14:18

1057 visninger
Denne tråden er opprettet som en samletråd for tråder angående kurs med Olav Moldestad.

Svar

Forfatter Svar Dato / tid

Nica
Det høres kjempespennende ut! Jeg prøver å lære meg healing selv, men mest på egenhånd og med hjelp av guider fra andre siden. Når jeg får det til føler jeg tydelig at healingen foregår gjennom meg, ikke fra meg. Føler du det på samme måten? Jeg kunne godt tenke meg å gå et kurs i healing for å komme meg mer på rett spor. Håper også å lære litt på foredrag under alternativmessa i fredrikstad. Har du forsøkt deg på healing før du gikk på kurs? Hvordan funket det i så fall da?

Man lever nå. Tid er uvesentlig :)
Skrevet:
14.09.2009 - 22:30

Linda Irene Slettvåg Dahl
Jeg kan ikke si jeg har prøvd meg på healing før dette kurset, nei. Jeg har alltid fått høre at jeg veldig varme hender, men har ikke utforsket det. Det gjør jeg ikke nå heller. Tror ikke det er healing som er mi greie. Men du har rett i at de føltes som det kom utenfra. Syntes ikke jeg hadde kontroll over det som skjedde med hendene mine.

Du er summen av alle dine valg fram til dette øyeblikket
Skrevet:
15.09.2009 - 19:56

Robert
Jeg har også vært på 2 kurs med Olav Moldestad, og kan anbefale dette for alle som ønsker å lære seg gode teknikker innen klarsyn, regresjon og lignende.

Har meldt meg på han videregående kurs nå i oktober, gleder meg!

Den beste tiden, det er den tiden du har!
Skrevet:
21.09.2009 - 19:27

Liv Håkonsen
Jeg har vært på kurs med Olav og Idun Storå i august 2008. Det var der jeg fant ut at jeg kunne heale + mye mer. Et utrolig lærerikt kurs som gjorde at jeg åpnet opp for mine alternative sider.
Anbefaler alle som har interesse for det alternative å delta på et slikt kurs. Det er en skikkelig start mot det å kunne hjelpe andre.
Skrevet:
06.10.2009 - 14:19

Linda Irene Slettvåg Dahl
jeg var på kurs med mona brudevoll og olav moldestad forrige helg. utrolig lærerikt for meg som bestandig har vært alene med mine bøker og interesser om alternative emner. jeg ante ikke at jeg (og alle andre) kunne så mye. jeg fikk virkelig føle at vi alle har mulighet for å lære healing. hendene mine brant og pulserte så det av og til ble rent smertefullt, men samtidig utrolig deilig.

Du er summen av alle dine valg fram til dette øyeblikket
Skrevet:
06.10.2009 - 14:20

Robert
Jeg skal på videregående kurs snart!

Gleder meg

Skrevet:
07.10.2009 - 13:31
Har ikke bilde
Hal
Jeg har også vært på kurset med Olav Moldestad og Mona Brudevoll nå i vår.
Kan anbefale kurset. Ble overrasket over meg selv. Over det jeg klarte å få til på klarsyn, regresjon og healing. Pusteøvelser og å åpne chakraene i kroppen er viktige tema på kurset. Det var satt av god tid til hver øvelse. Olav er flink til å undervise, lett å få tak i Olav under øvelsene på kurset hvis det er noe en lurer på og rask til å besvare e-poster.
Til kurset blir kursdeltakerne bedt om å ta med liggeunderlag, en gjenstand fra slekt/venner og å ikke spise svinekjøtt de 2 siste dagene før kurset.
Olav sender ut kurskompendium på e-post og deltakerne får kursattest.

Utvekslig av erfaringer/kunnskap er nyttige og lærerikt. Mann født 1962
Skrevet:
07.10.2009 - 17:47

Christel Andersen

Tilknyttet bedriften
Christel Andersen
Skal på kurs med Olav til helgen. Det gleder jeg meg enormt til. Har vært på kurs med Olav før, og han er veldig dyktig i det han gjør.
Gleder meg til å få nye opplevelser og ikke minst oppdagelser

Når mørket setter inn - frykt ikke, for det er da stjernene lyser og viser vei :)
Skrevet:
12.10.2009 - 13:40

Sist endret:
12.10.2009 - 13:44

anki
Jeg skal på grunnkurs med olav 11-12 desember i Kongsvinger.

Veldig spent på hva jeg får ut av det. Gleder meg
Skrevet:
12.10.2009 - 14:07

Robert
Gleder meg Olav

Skrevet:
12.10.2009 - 15:13
Har ikke bilde
Kirsti Johnsen
hm...kanskje jeg hiver meg på i Tromsø. Hva er prisen på et kurs?

The sky is not the limit.
Skrevet:
13.10.2009 - 14:43

Piamor
Har du glemt oss her hjemme da??
Synes du skal ta et kurs i romsdal snart jeg

helst her i Molde....

Gleden er som et lys - tenner du det for andre, faller skinnet tilbake på deg..:)
Skrevet:
13.10.2009 - 16:08

Turid Løite
Jeg har tidligere gått grunnkurset i klarsyn/regresjon/healing, og denne helgen har jeg har vært på Videregående kurs i healing med Mona og Olav. Det var både lærerikt og nyttig og kan absolutt anbefales til de som har gått grunnkurset. Skrevet:
18.10.2009 - 18:56
Har ikke bilde
Christian
Enig med deg Turid. Mona og Olav er veldig flinke til å lære bort og dele sine erfaringer på en enkel og jordnær måte. Herlige mennesker.

Inspire and be inspired:)
Skrevet:
18.10.2009 - 20:33

Robert
Jeg var også på videregående kurs i helgen!
Var veldig lærerikt, og Mona og Olav hadde mange spennende øvelser vi deltok på! Anbefaler også videregående kurs til alle som har tatt grunnkurs. Stå på Olav og Mona!

Skrevet:
19.10.2009 - 12:50

Christel Andersen

Tilknyttet bedriften
Christel Andersen
Veldig bra kurs i helgen. Tusen takk til alle som var med på kurset, for at de gjorde kurset til det det ble, og også en stor takk til Mona og Olav som gjorde en kjempejobb. Det var veldig gøy og lærerikt En flott måte å tilbringe helgen på

Når mørket setter inn - frykt ikke, for det er da stjernene lyser og viser vei :)
Skrevet:
19.10.2009 - 12:52
Har ikke bilde
Hal
Jeg oppdaget i går endringer i dager og tidspunkt på helgekursene som Olav Moldestad holder i klarsyn, healing og regresjon. Grunnen er at jeg vurderte å repetere kurset.
Da jeg tidligere i år tok grunnkurset var det på lørdag fra kl.12.00 til 20.00 og søndag fra kl. 10.00 til 18.00. Tilsammen 16 timer.
Nå er grunnkurset på fredag fra kl. 18.00 til 21.00 og lørdag fra kl. 10.00 til 19.00. Altså tilsammen 12 timer. En reduksjon på 3 timer i forhold til tidligere.
Hadde helst sett at disse kursene arrangeres på lørdag og søndag. Det er ikke alle som er like opplagt til å starte på kurs kort tid etter at en har vært på jobb samme dag.

Utvekslig av erfaringer/kunnskap er nyttige og lærerikt. Mann født 1962
Skrevet:
01.11.2009 - 16:34

Sist endret:
01.11.2009 - 16:43

Piamor
Gleder meg til Molde-kurset i mars

Gleden er som et lys - tenner du det for andre, faller skinnet tilbake på deg..:)
Skrevet:
02.11.2009 - 21:39
Nytt svar

"It's not what you don't know that gets you in trouble. It's what you know that just ain't so" 
- Mark Twain   
feelings.no © 2008 - 2010 | Disclaimer | Kontakt oss
All kopiering og videreformidling av innhold på feelings.no er forbudt.
  Utviklet av RnD - Research And Development
Besøk også: feelgoodkatalogen.no | firmablogg.no | underskrift.no