Post på Facebook Post på Facebook  |  Post på Nettby Post på Nettby  |  Pålogging for aktører Pålogging for aktører  |  Annonsering Annonsering  |  Tips en venn Tips en venn  |  Om feelings.no Om feelings.no

Min sideForsidenTemaKursKatalog over aktørerAktiviteterForum
Forum forside
Foreslå ny kategori
Søk i forumet
Aktivitet siden siste besøk
Medlemmer
Tips venner om forumet

feelings.no - E-post liste

Alternativmesser - Alternativmesse Skien 13/1...

Du er her: Forum forside / Alternativmesser / Alternativmesse Skien 13/14 no...

Alternativmesse Skien 13/14 nov. 2010

Jørn Haugerød

Skrevet
30.04.2010 - 11:06

140 visninger

Saga Forlaget
Jørn Haugerød er tilknyttet bedriften
Saga Forlaget, som er registrert i feelings.no katalogen.
Da er det igjen duket for årets alternativmesse i Skien, som vi arrangerer for 6 år på rad.
Ibsenhuset er igjen valgt ut som messelokale. Her har vi flotte lokaler, funksjonelle foredragsrom og gode og rimelige parkeringsmuligheter.
Vi vil i år havne på ca. 45 utstillere. Blant disse finner du for eksempel ulike behandlere/behandlingsformer, salg av diverse produkter (bøker, krystaller, kremer m.m) og klarsynte.
Det vil også avholdes en rekke spennende og interessante foredrag/workshops.

Svar

Forfatter Svar Dato / tid

Katla
Flott. Hjemfylket mitt Dit skal jeg dra helt klart!!!

I will never fall.....
Skrevet:
30.04.2010 - 12:47

Christel Andersen

Tilknyttet bedriften
Christel Andersen
Spennende

Alltid morro med messer. Mange mennesker, og tuppe dingser man kan se på

Når mørket setter inn - frykt ikke, for det er da stjernene lyser og viser vei :)
Skrevet:
30.04.2010 - 13:15

eagle
Alltid spennende med messer, anbefaler å få med noen foredrag når man først er der.
En viktig ting som man bør tenke på er at det ikke bare er gode energier på sånne steder. Det er lurt å beskytte seg før du går inn. Har opplevd å bli nesten blåst ut døra pga åpenheten min. Nå setter jeg alltid opp beskyttelse før jeg går inn på en messe.

eagle

du får lys i livet ditt ved å være et lys for andre..
Skrevet:
30.04.2010 - 13:25

Christel Andersen

Tilknyttet bedriften
Christel Andersen
Hel enig med deg Eagle! Også tenker jeg at det handler mye om utgangspunktet man har. Jeg går alltid inn på en messe, og ja, jeg tenker god energi, men jeg tenker det at jeg sender ut kjærlighet, og ber om å BARE få det tilbake.

Har mange ganger følt meg litt tappet for energi, men har aldri hatt noe dårlig opplevelse. Føler jeg meg uvel når jeg er på en messe, går jeg ut og jorder meg litt, og trekker litt luft.
Det gjør susen

Så ta på dere lykke-amuletten, og dra på messe

Når mørket setter inn - frykt ikke, for det er da stjernene lyser og viser vei :)
Skrevet:
30.04.2010 - 14:48

Jørn Haugerød

Tilknyttet bedriften
Saga Forlaget
Visste du at Saga-Forlaget har begynt med "løpende" messeprogram? Isteden for å vente på et komplett messeprogram ca. 10 dager før messestart, legger vi nå ut fortløpende bekreftede utstillere og foredrag. Vi har allerede lagt ut ca. 20 foredrag pr.messe. Her er linken til messesiden:
http://www.sagamesser.no/default.asp?side_ID=15499
Skrevet:
04.07.2010 - 10:37
Nytt svar

"All that we are is the result of what we have thought. The mind is everything. What we think we become" 
- Buddha   
feelings.no © 2008 - 2010 | Disclaimer | Kontakt oss
All kopiering og videreformidling av innhold på feelings.no er forbudt.
  Utviklet av RnD - Research And Development
Besøk også: feelgoodkatalogen.no | firmablogg.no | underskrift.no