| Forfatter |
Svar |
Dato / tid |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | Flotte ord!
|
| Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.. |
| Skrevet: 01.05.2010 - 22:21 |
 eagle | ord for dagen 2/5-10
"vi mater daglig hjernen vår med kunnskap, la oss ikke glemme å mate hjertet vårt med sannhet.."
|
| du får lys i livet ditt ved å være et lys for andre.. |
| Skrevet: 02.05.2010 - 09:05 |
 eagle | ord for dagen 3/5-10
"et hjerte fylt av hat er en seier for for vår fiende. Vår egen seier kommer når vi tilgir"
|
| Skrevet: 03.05.2010 - 05:52 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | Gode ord om kjærlighet...dette liker vi...Og det tar s mye utav kroppen vår om vi hater.Det nytter ikke til noe godt.Kjærlighet og glede det er tingen:!
|
| Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.. |
| Skrevet: 03.05.2010 - 07:35 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead. The consciousness of loving and being loved brings a warmth and richness to life that nothing else can bring.” -Oscar Wilde
|
| Skrevet: 03.05.2010 - 11:00 |
 eagle | lyder som vakker musikk for meg
|
| Skrevet: 03.05.2010 - 19:50 |
 eagle | ord for dagen 4/5-10
"hvis du har lyst å gi noen en gave, prøv å gi dem tid og oppmerksomhet"
|
| Skrevet: 04.05.2010 - 06:01 |
 Piamor | Det er sant. å gi av seg selv er den beste gaven man kan gi...og få
Og det er gratis..
|
| Gleden er som et lys - tenner du det for andre, faller skinnet tilbake på deg..:) |
| Skrevet: 04.05.2010 - 11:36 |
 eagle | ord for dagen 5/5-10
"..Kjærlighet er evnen til å overse andres mangler og oppdage hans eller hennes skjønne hjerteslag.."
|
| Skrevet: 05.05.2010 - 06:00 |
 Piamor | Den var fin 
|
| Gleden er som et lys - tenner du det for andre, faller skinnet tilbake på deg..:) |
| Skrevet: 05.05.2010 - 08:11 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | Ja kjærlighet veies ikke i gram eller kilo men i følelser....Flotte innlegg fra deg Eagle...Det er noe vi kan gi helt av oss selv..Tenk hvor heldige vi er vi mennesker...
|
| Skrevet: 05.05.2010 - 08:16 |
 eagle | ord for dagen 6/5-10
"..strekk ut armene dine og gi din kjære en god klem i dag (hver dag) det vil gjøre dere begge godt..."
|
| Skrevet: 06.05.2010 - 07:09 |
 eagle | ord for dagen 7/5-10
"..Slik en blomst trenger solen for å bli blomst, slik trenger et menneske kjærligheten for å bli menneske"..
|
| Skrevet: 07.05.2010 - 06:07 |
 Smillittmer | Jeg ser alltid fram til å lese dine ord for dagen, og tenker på de gjennom dagen. Takk.
|
| Tro på deg selv, det er da du kommer lengst... |
| Skrevet: 07.05.2010 - 09:50 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | ja det er iallefall sikkert..ingen ting gror uten vann og gjødsel..ja da bærer det til og med frukter...Tenk så heldige vi er som har naturen ...den er til å nyte!
|
| Skrevet: 07.05.2010 - 10:19 |
 Christel Andersen
Tilknyttet bedriften Christel Andersen | Flott og inspirerende  
|
| Når mørket setter inn - frykt ikke, for det er da stjernene lyser og viser vei :) |
| Skrevet: 07.05.2010 - 11:23 |
 eagle | Ord for dagen 8/5-2010
"..vær takknemlig for det du har, i stedet for å klage over det du ikke har...."
|
| Skrevet: 08.05.2010 - 05:53 |
 eagle | gode leveregler 
"Lær deg selv å
kjenne på livets lange vandring,
lær deg selv å takle hver en
vond forandring.
Lær deg selv å gi -til den som holdes nede,
lær deg selv å si -det å bry seg gjør meg bedre.
Lær deg selv å
elske det du hater mest,
lær deg selv at kjærlighet er det
som gjør meg best"
|
| Skrevet: 08.05.2010 - 21:07 |
 eagle | ord for dagen 9/5-10
"Jeg kan ikke tenke meg hvordan man kan vite hva lykke er hvis man ikke har kjent på smerten.."
|
| Skrevet: 09.05.2010 - 07:48 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | nydelige ord og så sant!
|
| Skrevet: 09.05.2010 - 16:50 |
 eagle | ord for dagen 10/5-10
"...Den som ikke kan tilgi andre, ødelegger den broen han selv en gang må over..."
|
| Skrevet: 10.05.2010 - 16:59 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | med og tilgi vokser også kapasiteten for mottak i hjertet.....mottak av kjærlighet...
|
| Skrevet: 10.05.2010 - 19:05 |
 eagle | ord for dagen 11/5-10
"......Kjærligheten er det eneste som vokser når vi ødsler med den........."
|
| Skrevet: 11.05.2010 - 17:19 |
 eagle | ord for dagen 12/5-10
"...de som ikke tenker på seg selv, blir husket av andre....."
|
| Skrevet: 12.05.2010 - 16:46 |
 eagle | Ord for dagen 13/5-10
"....et stort menneske er et sjenerøst menneske. Gavmildhet og storhet går hånd i hånd, de er ett og det samme. For å gi er å elske, og å elske er menneskets største oppgve..."
|
| Skrevet: 13.05.2010 - 10:46 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | nydlige ord...........
|
| Skrevet: 13.05.2010 - 12:01 |
 eagle | Ord for dagen 14/5-10
"...den største glede du kan ha, det er å gjøre andre gla`. Og vil du gjerne lykken nå, da først deg selv du glemme må....."
|
| Skrevet: 14.05.2010 - 01:18 |
 eagle | Ord for dagen 15/5-10
".......vi mater daglig hjernen vår med kunnskap, la oss ikke glemme å mate hjertet vårt med sannhet...."
|
| Skrevet: 15.05.2010 - 00:04 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | nydelige ord igjen..........
|
| Skrevet: 15.05.2010 - 00:17 |
 eagle | tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, det inspirerer veldig 
|
| Skrevet: 15.05.2010 - 08:45 |
 eagle | ord for dagen 16/5-10
".......Don't wait for the perfect moment... Take the moment and make it perfect!
|
| Skrevet: 15.05.2010 - 23:38 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | ja det sies...Dream and love are just words - until you decide to experience them ..Nydelig!
|
| Skrevet: 16.05.2010 - 10:09 |
 eagle | ord for dagen 17/5-10
"....it's so much better to have a heart without words, than words without a heart...."
|
| Skrevet: 16.05.2010 - 22:20 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | sweeeeet words..
|
| Skrevet: 16.05.2010 - 22:30 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen |
Her var det ikke ord for dagen...kansje jeg kan få lov å gi dere disse og takke for flotte innlegg Eagle!
Man behøver bare et minutt for å like noen, en time for å bli forelsket, en dag for å begynne å elske noen, men det behøves et helt liv for å glemme. Kjærlighet begynner med en latter, vokser med et kyss og slutter med en tåre...Sannheten er den at vi ikke vet hva vi har før vi har mistet det , men det er også sant at vi ikke vet hva vi savner før vi har funnet det
Da du ble født - gråt du og alle rundt deg lo. Lev på den måten at når du dør , er det du som ler mens alle rundt deg gråter. Hvis du virkelig vil bli husket, skriv navnet ditt i kjærlighet, godhet og ydmykhet i andres hjerter.
|
| Skrevet: 18.05.2010 - 08:13 |
 eagle | tuen takk solstråle for at du tok ord for dagen videre den dagen jeg ikke hadde mulighet. Sterke fine ord du skriver, og det er så sant så sant.
ord for dagen 19/5-10
".........Sterkere er den kjærligheten som vekkes av lengsel - enn den som holdes våken av erindring....."
|
| Skrevet: 19.05.2010 - 01:16 |
 vennlighet | så sant, så sant... takk for mange fine "Ord for dagen"... godt å lese...
Ha en fin kveld!  | Skrevet: 19.05.2010 - 20:50 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | ja det er sannhetens ord som kommer for dagen...til innspirasjon og glede for flere tror jeg..
|
| Skrevet: 19.05.2010 - 21:57 |
 eagle | så flott med hyggelige tilbakemeldinger.........det er til inspirasjon 
tusen takk
|
| Skrevet: 19.05.2010 - 22:13 |
 eagle | Ord for dagen 20/5-10
"...........Jeg forestiller meg at livet er et vidunderlig skuespill som jeg har skrevet til meg selv - og der min oppgave er å nyte min egen rolle........være meg selv helt og totalt......"
|
| Skrevet: 20.05.2010 - 00:07 |
 BenteV | Disse ordene skal jeg ta med meg videre.
Takk for at du delte dem  | Skrevet: 20.05.2010 - 11:17 |
 Christel Andersen
Tilknyttet bedriften Christel Andersen | Så deilig å høre disse ordene, og mange av "sitatene" dine er som en deilig bekreftelse på egne tanker 
Og Dessuten er det veldig, veldig bra at du skriver GODE ord her, nesten hver dag. hatten av for deg som gjennomfører 
Klem
|
| Når mørket setter inn - frykt ikke, for det er da stjernene lyser og viser vei :) |
| Skrevet: 20.05.2010 - 12:11 |
 manday | Disse vakre ordene skal jeg ta med meg og spre videre til alle som trenger en oppmuntring. 
| Skrevet: 20.05.2010 - 16:33 |
 eagle | ord for dagen 21/5-10
".........De fleste kunstarter krever langvarig studium og trening, men den mest verdifulle av dem alle, kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det...."
|
| Skrevet: 20.05.2010 - 23:51 |
 eagle | ord for dagen 22/5-10
"... hver gang det blomstrer et smil på ditt kind,
da åpnes mitt hjerte og slipper det inn....."
|
| Skrevet: 21.05.2010 - 23:25 |
 eagle | ord for dagen 23/5-10
".........Blant de gledene vi kan oppleve, er det største å oppdage våre egne iboende muligheter og talenter, fordi det vi oppdager, er noe umistelig, noe vi selv kan forvalte og ikke skal takke andre for....."
|
| Skrevet: 22.05.2010 - 23:27 |
 eagle | ord for dagen 24/5-10
"......hvis det eneste du oppnår i dag, er å vise kjærlighet til dem du møter, da har du lykkes...."
|
| Skrevet: 24.05.2010 - 09:46 |
 eagle | ord for dagen 25/5-10
"..........Mennesket er det eneste vesen på jorden som kan smile. Det er et lys i vårt ansikts vindu, som hjertet bruker til å vise at det er hjemme.........."
|
| Skrevet: 24.05.2010 - 23:28 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | Nydelige ord Eagle!De bringer gpde følelser for mange tror jeg.Ha en nydelig dag og takk for alle gode ord...
|
| Skrevet: 25.05.2010 - 07:45 |
 eagle | tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det inspirerer ha en god dag.
ord for dagen 26/5-10
"......Et vennlig ord koster ingenting og er allikevel den skjønneste av alle gaver..."
|
| Skrevet: 26.05.2010 - 06:53 |
 eagle | ord for dagen 27/5-10
"......tilfredshet er en følelse som omslutter deg når du er takknemlig for det du har, og ikke lenger bare ønsker å få mer......."
|
| Skrevet: 27.05.2010 - 06:47 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | Ja det stemmer godt det...nydelige ord..Takker for alt som kommer av slike "tanke- rekker".Det er så fint å fylle dagene med.Gi dem til andre og la dem synke inn selv.Sender varme tilbake og gode energier...
|
| Skrevet: 27.05.2010 - 10:55 |
 eagle | ord for dagen 28/5-10
".....hvis noen gjør deg urett, så tilgi. Den som blir tilgitt, vil neppe glemme det....."
|
| Skrevet: 28.05.2010 - 06:02 |
 eagle | ord for dagen 29/5-10
"..........We cannot all do great things, but we can do small things with great love...."
|
| Skrevet: 28.05.2010 - 23:58
Sist endret: 30.05.2010 - 00:45 |
 eagle | ord for dagen 30/5-10
".........Lykkelig er den som ikke sørger over hva han mangler, men gleder seg over hva han har........."
|
| Skrevet: 30.05.2010 - 00:46 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | ja det skal være sikkert.Og da er gldene størst....Gode ord Eagle!
|
| Skrevet: 30.05.2010 - 18:07 |
 eagle | ord for dagen 31/5-10
"......Vær aldri redd for å være deg selv! IKKE prøv å forandre din unike
personlighet, for å tilpasse deg noen eller for å " passe inn"!
Vær heller ditt originale jeg, enn å prøve være en annen!
Vi... har alle våre forskjellige egenskaper ♥ Ingen er like ♥
Vi er alle UNIKE ♥..........."
|
| Skrevet: 30.05.2010 - 23:27 |
 Christel Andersen
Tilknyttet bedriften Christel Andersen |   
|
| Skrevet: 31.05.2010 - 14:12 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | så flotte ord.Ja vi er alle unike.Og tenk vi lever! så flott det er ...Takk eagle! 
|
| Skrevet: 31.05.2010 - 16:34 |
 eagle | "...La kjærligheten blomstre i hjertet ditt! La kjærligheten ta fatt i hjertet ditt, riste det med lidenskap og kraft. La den gjennomtrenge det med all den glød og livsglede som bare bare kjærligheten kan gi..."
|
| Skrevet: 09.06.2010 - 19:19 |
 eagle | "Under restene av ethvert forsøk som slo feil, ligger frøene til visdom. Grav opp disse frøene og plant dem så igjen. De vil vokse og bli til en skog som gir ly og beskyttelse i vanskelige tider"
|
| Skrevet: 11.06.2010 - 23:16 |
 eagle | Tråden har kommet over 1000 treff, det er jo fantastisk, tenk at så mange leser her, får vel ta opp tråden igjen snart.... 
eagle
|
| Skrevet: 22.06.2010 - 17:15 |
 Christel Andersen
Tilknyttet bedriften Christel Andersen | ja, du må det Er veldig koselig å gå inn å lese når du skriver!
|
| Skrevet: 22.06.2010 - 21:26 |
 eagle | takk takk 
|
| Skrevet: 22.06.2010 - 23:54 |
 eagle | life is everything so how could i want or need anything more
|
| Skrevet: 26.06.2010 - 11:15 |
 solstråle
Tilknyttet bedriften Anita Helen Rasmussen | Nå er det lenge siden jeg har lagt inn noen ord her.Vil si til deg Eagle at dine ord er flotte!Tror alle kan si at de betyr mye.Har selv vært travel med ny bok og ,asse rundt det og tv program.Ja disse ord du skriver er så sanne.ønsker alle en fredfull uke...
|
| Skrevet: 28.06.2010 - 00:07 |
 eagle | Tusen takk Solstråle, dine ord inspirerer meg og min sjel! Igjen Tusen takk 
|
| Skrevet: 02.07.2010 - 19:38 |
 eagle | Når ting er vanskelig, gå deg en tur, sett deg ned i naturen, lytt til ditt indre. Der har du alle svar. Stol på det som kommer, det kommer i kjærlighet til deg selv.
|
| Skrevet: 02.07.2010 - 19:44 |
 eagle | "Alt du kan gjøre, er å få det beste ut av hver dag"
|
| Skrevet: 18.07.2010 - 09:21 |
 eagle | De fleste kunstarter krever langvarig studium og trening, men den mest verdifulle av dem alle, kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det.
|
| Skrevet: 22.07.2010 - 10:41 |